30 november 2020

Pelle


We zijn er helemaal kapot van, afgelopen woensdag hebben we Pelle in moeten laten slapen.
Wanneer ik eraan toe ben zal ik een herdenkingsblog schrijven over Pelle, net zoals ik dat eerder over Rush(klik) en Sim(klik) deed.

Het is lang geleden dat ik schreef, de reden was mede dat de nieuwe interface van Blogger me totaal niet beviel en bevalt. Maar ja, zoiets heb je maar te nemen, Google beslist dat het weer anders moet. Ik had niet kunnen vermoeden dat het overlijden van Pelle de reden zou zijn hier voor het eerst na juni weer te schrijven. Maar hoe lang ik er ook over zal doen in verband met het toch moeten wennen aan de nieuwe interface van Blogger, de herdenkingspost zal er komen!

Tot dan... 

Gon



10 opmerkingen:

  1. Gecondoleerd met het verlies van Pelle en veel sterkte toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat triest, heel veel sterkte met het verlies van Pelle toegewenst. Een lieve groet Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte. Zal stil zijn in huis.
    Ik snap ook niet waarom ze iets wat goed werkt moeten veranderen.
    Ben ook geregeld in gevecht met het schrijven van mijn blogje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och Gonny en Peter, hoe triest is dit. Zo kort na het verlies van lieve Sim ,nu ook Pelle moeten missen. Heel veel sterkte!
    Piet en Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte, wat zal je hem missen en dan zo kort na Sim.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel sterkte. Wij hebben in augustus afscheid moeten nemen van onze Bowy, dus ik weet wat jullie nu voelen.

    Wat betreft de nieuwe interface van blogger, ik begin er nu na maanden pas aan te wennen, maar vind het nog steeds waardeloos tegenover de oude versie. Je moet veel meer handelingen doen nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach Gon, wat ellendig, vaak denk ik terug aan mijn misty, een van de vele katten die ik gedurende mijn leven mocht verzorgen, weliswaar heb ik nu in huis jamie, maar toch, misty stond heel dichtbij en ik mis hem nog enorm. Denk aan de mooie momenten en de herinneringen die hij jullie gegeven heeft, de tijd zal de pijn iets verzachten, maar het gemis blijft, sterkte jullie

    groet mien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Af en toe dacht ik "hoe zou het toch met hen zijn daar in de Achterhoek" en dan nu zo'n triest bericht. Eigenlijk nog maar zo kort bij jullie maar zo opgenomen in jullie hart en dan afscheid te moeten nemen. Ik wens jullie heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor jullie lieve meelevende berichten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach nee, wat erg! Heel veel sterkte, xx

    BeantwoordenVerwijderen