31 januari 2019

Kop d'r veur

 


Dat zeiden ze hier in de buurt tegen mij toen ze hoorden dat ik volgende week dan eindelijk naar het ziekenhuis mag voor de operatie.
Het betekent zoveel als bijv. Succes!, Schouders eronder! of Go for it!
Kortom om je het allerbeste te wensen.
Dat doet je goed en die wensen heb ik ook wel nodig... ben best bang.
Probeer vooral te denken aan het herstel na het ziekenhuis.
M'n best doen eerst die zes weken verplicht niets te doen. Dat zal moeilijk zijn, zal streng moeten zijn voor mezelf. Ik ben iemand die moeilijk dingen uit handen geeft, maar nu laat ik het over me heen komen, het kan en mag gewoon niet anders. Maar een klein wandelingetje maken met Sim mag op een gegeven moment wel, is zelfs goed. En na die zes weken gaan die schouders eronder, gaat de Kop d'r veur!
Heb gewoon zin er keihard aan te werken om weer gezond te worden, de dagelijkse dingen weer te doen zonder belemmeringen en pijn.
En oh, wat wil ik weer graag lange wandelingen in de natuur maken.
Ik hoop werkelijk dat ik die kans krijg.
Maar eerst de operatie op maandag 4 februari en dan een dag op de IC. Daarna op zaal als alles goed gaat. Zodra ik mijn telefoon mag gebruiken (op de IC in elk geval niet) en er toe in staat ben, zal ik een kort berichtje geven.

En zo is het!
Tot later ergens in februari...

Gon



15 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte en beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig is het nu zover, maar - nu moet het nog gebeuren.... En daarna moet je de uren en dagen nemen zoals ze komen. Niks haastig proberen te bloggen: wij wachten wel!
    Tot over een tijdje 🌞

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gon, alle kracht en sterkte toegewenst, eindelijk gaat er wat gebeuren en dan elke dag een klein beetje beter, gun je zo de wandelingen het buiten zijn het genieten van de natuur, maar het zal er wel weer zijn, houd moed. (misschien als tip: toen ik 2 maanden laatst niks kon als alleen in bed liggen heb ik afleiding gezocht in series kijken, gewoon verstand op nul en elke dag is er een.) Denk aan je en bid voor je groet mien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maandag stuur ik nog meer positieve golven naar het Noorden. Ik denk aan je. Als de lente eraan komt ben je weer een heel eind opgeknapt!! Daar moet je maar in blijven geloven!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat probeer ik ook te geloven hoor Marijke. Dank voor je positieve golven!

      Verwijderen
  5. Ik heb de hele dag aan je gedacht, ik hoop dat het goed gegaan is. Ik wens je een spoedig herstel en veel beterschap.
    Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och Gonny, ik heb dit allemaal helemaal gemist, sorry!
    Heel veel sterkte en beterschap, kop d'r veur!!!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen