7 februari 2019

Operatie geslaagd

Even een berichtje uit het ziekenhuis. Ik hoop dat dit lukt vanaf mijn mobiele telefoon. 
De operatie maandag is goed geslaagd en tot grote opluchting was het een borderline tumor. Als ik schrijf wat hij woog zullen jullie het amper kunnen geloven. Hij woog n.l. 6½ kilo.
Ik ben nog niet erg fit omdat ik nog steeds misselijk ben van de pijnstilling die met infuus via de rug wordt toegediend. Heb dus nauwelijks iets binnen gehouden. Nu stelden ze voor de pomp uit te zetten en met morfine tabletten verder te gaan. Laten we hopen dat dat helpt, want het lijkt me dat ik harder kan werken aan herstel als ik weer eten kan.

Gon 

11 opmerkingen:

  1. Tjonge wat is dit nou allemaal....
    (door een verbouwing hier thuis ben ik lang niet aan blogs lezen toegekomen)
    Ik wens je heel veel sterkte en beterschap, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig voor jouw en Peter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent in ieder geval wat gewicht kwijt en ook een grote zorg minder. Succes met het herstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow,Gonny, wat een gewicht! Dat ben je in ieder geval kwijt. Ieder nadeel heb zijn voordeel, zei iemand eens �� Heel veel liefs en beterschap, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verlichting: fysiek en mentaal! Maar nu proberen niet verder te "verlichten" en juist weer aan te sterken. Goed luisteren wat ze je allemaal adviseren , belangrijk hoor na deze zware operatie! Ik ga lekker door met die positieve golven

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goed nieuws ! Beterschap gewenst met het verdere herstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn om te horen dat de operatie geslaagd is. 5 kilo, dat is niet mis. Sterkte met de pijnstiller. Je hoort het vaker dat mensen misselijk worden van morfine.
    Heel veel beterschap. Doe rustig aan (ook in je hoofd), dan gaat de genezingproces ook sneller.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beterschap Gonny, ik hoop dat je weer snel beter voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje, wat ben je nu een last kwijt. Van harte beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig dat je het kwijt bent.
    Beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo gonny, ik zag nu pas dat je weer een weblog had en dat je in het ziekenhuis ligt. Sterkte! wel geprobeerd je eerder te mailen, maar geloof dat de mail niet aankwam. groetjes, Vogel

    BeantwoordenVerwijderen